måndag 30 mars 2009

En kul sak!

Det händer inte speciellt ofta att jag är ute och går självmant, men under min tid i den östgötska metropolen Mjölby tror jag faktiskt att jag var ute och gick hela 10 gånger, kanske mest för att fördriva lite tid...

I vilket fall var det så att en dag när jag var ute, så hörde jag raska steg bakom mig och helt plötsligt kommer det en gubbe i övre tonåren, eller ja..runt 85 var han nog, som springer förbi mig med sin rullator! Förstår ni hur detta kändes för mig?? Kan vara så att man måste uppleva det för att förstå?

Efter en stund satte sig gubben på en bänk och pustade ut i några minuter, och då passade jag på att gå förbi honom igen...men tji fick jag, strax därpå var han igång igen...Gubben är på gång!!

All makt åt Tengil?

/ Farbror Bosse!

1 kommentar:

  1. Haha. Det låter faktiskt som en upplevelse! Heja Mjölby!

    SvaraRadera