måndag 6 april 2009

Back in Höglandet!

Först och främst vill jag be om ursäkt för att jag inte skrivit något här de senaste dagarna, men alla mina läsare kan vara lugna...mannen, myten och legenden har återkommit från de döda!

Om jag sedan ska ta och beskriva vad som hänt under dagen, då räcker det nog med att säga "tåg". Började med att ta tåg 524 från Hässleholm i morse, upp till Nässjö, för att gå en utbildning...och ja, roligare saker har man väl läst? JTF är sååå förbannat tråkigt. Dessutom var vädret mer upplagt för utomhusaktiviteter än att sitta inomhus och studera massa bilagor och dricka kaffe.

Personligen gick jag och blev lite kaputtski, kände att jag frös samt att skallen fick besök av lite dunkande huvudvärk....lagom skönt, eller hur?!

Nej, nu väntar sängen inför morgondagens fortsatta övningar. Sen blir det att hälsa på kommunala fastighetsbolaget för att bestämma en dejt med min nya lägenhet...de é nice!

/Farbror Bosse!

2 kommentarer:

  1. lite dåligt med aktivitet på den här bloggen eller vad säger man!
    /Blogginspektören...

    SvaraRadera
  2. Varför finns den här bloggen??
    /Blogginspektör #2

    SvaraRadera